Luk

Dette site bruger cookies. Du kan læse omkring hvordan vi bruger dem i privacy policy.

Konsulent til Ecomentors Erhvervsserviceafdeling

Grundet fortsat stor kundetilgang har vi behov for endnu en kollega i vores erhvervsserviceafdeling.

Jobbet
Du får en afvekslende og udfordrende hverdag både hos kunderne og på kontoret. Som konsulent skal du derfor være i stand til at arbejde på tværs af forskellige virksomheder og brancher. Jobbet er varierende, og du får rig mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet. Du får din egen kundeportefølje med mulighed for at arbejde med følgende:

  • Bogføring og moms for store og små kunder
  • Lønadministration
  • Måneds- og årsafslutning, herunder klargøring af materiale til revisor
  • Effektivisering af forretningsgange
  • Ressourcestøtte ved spidsbelastninger m.m.

Den ideelle kandidat
Vi forventer, at du er erfaren inden for bogholderi i det private erhvervsliv, og kan arbejde selvstændigt, også i forhold til kunderne, som vil bruge dig til sparring vedrørende alle aspekter af bogholderijobbet.

Kendskab til gængse bogholderisystemer som eksempelvis E-conomic samt lønsystemerne Danløn eller Dataløn vil være en klar fordel, men ikke en betingelse. Vi forventer erfaring med Excel, og godt kendskab til engelsk i både skrift og tale.

Du er ansvarsbevidst og tager gerne imod nye udfordringer. Du er ligeledes god til at prioritere dine arbejdsopgaver, og er fleksibel i relation til arbejdsopgaver og arbejdspres. Fleksibilitet, godt humør og et højt energi- og serviceniveau er alle nøgleord, der kendetegner dig som person. Du arbejder struktureret og selvstændigt med fokus på kvalitet og detalje, men kan samtidig skelne uvæsentligt fra væsentligt.

Vi tilbyder
Vi sætter et godt arbejdsmiljø og en god og uformel omgangstone højt. Vi hjælper hinanden i travle perioder og respekterer, at vi alle har et liv uden for arbejdet. Vi afholder flere sociale arrangementer fordelt over året og har blandt andet en årlig weekendtur, hvor vi deltager i aktiviteter og rykker endnu tættere på hinanden. Vi vil sammen tilrettelægge interne og eksterne kursusforløb, så du kan servicere din egen kundeportefølje. Sundhedsordning og pension er en fast del af lønpakken, som naturligvis er konkurrencedygtig.

Om Ecomentor
Ecomentor er et statsautoriseret revisionsfirma med knap 20 ansatte og er beliggende i Lyngby.

Erhvervsserviceafdelingen, som p.t. består af 5 medarbejdere, servicerer mindre og mellemstore kunder indenfor mange brancher som for eksempel IT, produktionsvirksomheder, håndværkere, læger, tandlæger samt mange andre. Se mere om os på www.ecomentor.dk.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og andre relevante bilag på ecomentor@ecomentor.dk. Vi behandler ansøgningerne, og indkalder løbende til samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge stillingen hurtigst muligt.

Såfremt du har spørgsmål til den ledige stilling er du velkommen til at ringe til Lotte Glarkrog på tlf. 70 20 18 11.

Revision og regnskab

Lad os give dig mere frihed i hverdagen.

Læs mere

Mere frihed i hverdagen?

Hvad enten du repræsenterer et stort selskab, en mindre virksomhed eller dig selv, tager vi udgangspunkt i dig og dine ønsker og behov.

Læs mere

Branchespecifik rådgivning

Læs mere